Kdy se Ti naposledy stalo, že si narazil na něco a řekl sis: „To prostě musím mít“? Nekoukáš na cenu, a to, že máš podobných kousků už dost, prostě neřešíš. Mě se sto stalo nedávno. Prokrastinoval jsem večer na internetu, projížděl sociální sítě a hle, Národní divadlo do svého e-shopu přidalo batoh, který jsem prostě musel mít! A mám.

Zdroj: Vizuál ND k uvedení design batohů.
Udržitelnost s nápadem
Batohů mám plnou skříň, žádný nepotřebuji a rolovací už vůbec ne. Ale člověk míní, příležitost mění. Národní divadlo u mě zabodovalo kousek vyrobený recyklováním vlastní pevné reklamní plachty. V jednoduchosti je krása. Za mě geniální nápad, rozřezat reklamní plachtu, která se vyznačuje velkou bytelností a ušít z ní několik batohů. Co kus, to originál. Každý je jiný, ručně šitý a vypadá skvěle. Navíc s viditelným brandingem, který z módy nevychází. Skvělé. Za dvanáct stovek fajn nákup. Jako určitě seženeš za stejné peníze kvalitněji zpracovaný batoh s více vychytávkami, ale chceš ho? Tenhle má navíc přidanou hodnotu, protože v době, když veškeré kulturní subjekty bojují o přežití, tak Tě může hřát i vědomí, že si alespoň nějak podpořil českou kulturu. A navíc, ideální inspirace pro další, jak nápaditě recyklovat a přispět k tolik skloňované udržitelnosti.
Tak já dnes balím a beru báglík do města, určitě si získá dostatek pozornosti! A to od módního kousky taky trochu čekáš.