Čím víc pruhů, tím víc K-SWISS

od | 26 ledna, 2021 | blog

Určitě si vybavíš okřídlenou hlášku „čím víc pruhů, tím víc Adidas.“ Narážka na fejkové „Ády“ z tržnic, které letěly nejvíce někdy v devadesátkách, ale dají se sehnat stále. Právě větší než správné množství pruhů každého trendíka prozradilo. Snaha být cool se obrátila proti nim…

K-Swiss vs. Adidas v bílém provedení

K-Swiss není fejk z Číny

O Státech se říká, že je to země neomezených možností. Tak nemusí být překvapením, že již v roce 1966 byla v Kalifornii založena firma na výrobu tenisek, která se moc netrápila vymýšlením brandingu svých bot a „šoupla“ tam hned pruhů pět. Navíc značka s evropsky znějícím jménem K-Swiss. Přiznám se, že když jsem je viděl poprvé v prodejně, tak mě moc neoslovila. Až trapná podobnost s „originálem“ o třech pruzích u mě spíše vyvolávala úsměv, než touhu si je obout.

Zajímavá historie

Když jsem si CV značky a jejich Classic bot projížděl, tak mi šla z toho hlava kolem. Co má společného tenis, lyžařská bota a Kalifornie? Právě to jsou klíčové stavební kameny rozjezdu. Na svém webu se značka chlubí dlouhou historii od roku 1966. A že se toho dá za těch více než padesát let stihnout. Mají své patenty, boty se zúčastnily Wimbledonu a dokonce je vytáhl na hudební pódium i můj oblíbený raper Ice-T!

Celou historii si můžeš dát na: https://kswiss.com/pages/our-story

K-Swiss vs. Adidas v černé verzi

Dám jim šanci!

Já Ti nevím, ale při pohledu na ně si fakt vybavím Adidas. Podobnost tu je ve větším než malém množství. Podívej se sám na fotografie a bude Ti to jasné. Ale těžko hodnotit, když nevyzkoušíš, a tak jsem si KS-klasiky pořídil. Fitnu je, zdali jsou ty dva pruhy navíc oprávněné!

Další články v kategorii

Česká nástupní olympijská kolekce je legrační

Česká nástupní olympijská kolekce je legrační

Tento týden je nejdiskutovanější módní téma v českých luzích a hájích jasné – nový nástupní úbor Českého olympijského týmu. K rčení: „Co Čech, to fotbalový trenér nebo co Čech, to epidemiolog“, tak máme „Co Čech, to módní kritik“. Ale ono ani není divu, protože tato...

Vzniká český módní gigant

Vzniká český módní gigant

To, že pandemie negativně zatřásla významnými českými módními brandy, jsem zmiňoval opakovaně. O to větší radost je psát o tom, že se děje něco pozitivního a zajímavého. Investiční skupina Natland, aktivní investor a developer působící na českém i slovenském trhu,...