Coca-Cola má vlastní evropský butique

od | 9 května, 2022 | tipy

Pokud bych jen napsal, že si můžete zakoupit tričko s logem legendárního amerického nápoje, tak byste si leda tak povzdechli, že to dávno víte. Společnost to doposud brala jako vítanou reklamu. Šlo za pár kaček zakoupit licenční i neoficiální trička, mikiny nebo dokonce i tenisky u některého osvědčeného prodejce s běžným oblečením, jako jsou House, Reserved, H&M a další. Kdo měl větší kliku, dostal se k reklamním promo kouskům, ať již díky spotřebitelským soutěžím nebo promo akcím. Konečně se ale v CC rozhoupali a zjistili, že jejich brand má fakt potenciál i v módním průmyslu, a to také mimo domovské Státy. Však často logo dělá oblečení…

První evropský licenční obchod

Coca-Cola otevřela nový vlajkový obchod v Londýně s jednoduchým cílem dále rozvíjet svůj „love brand“. Pokud jste čekali, že to bude ve Státech, tak zde již od září loňského roku fungují obchody Coke na platformě „Real Magic“. Tak se dá říct, že v Londýně otevřeli na jistotu. Ostatně, proč by měl na jejich značce vydělávat někdo jiný, když to umí také a vše zůstane tak doma.

Obchod je orientován nepřekvapivě na street módu v kolaboraci s osvědčenými návrháři a brandy jako Soho Grit, Alma de Ace, BAPE, Herschel nebo Staple. Za mě občas cirkusácky přeplácané outfity, ale to se u street módy prostě někdy stává. Každopádně můžeme mluvit o prémiové řadě oblečení, která si své fanoušky jistě brzy najde.

Londýnský shop (zdroj: Coca Cola)

Marketing, kam se podíváš

„Věříme, že spojením jedinečných on-line zážitků se silnými osobními prožitky bude klíčové pro to, aby naši fanoušci dostali to nejlepší z Coca-Coly,“ říká trochu krkolomně Michelle Moorehead ze společnosti Coca-Cola. Značka tak volně navazuje na stávající aktivity, které spustila během pandemického období. Během pandemie totiž společnost rozjela trh elektronického obchodu, tzv. DTC – Direct to Customer (tedy přímo ke spotřebiteli). Londýnský obchod si také pohrává s ikonografií Coca-Coly. Rozuměj tím vše od potisků, které se vracejí do historie značky, až po převlékárny s dveřmi, které vypadají jako přední část ikonické chladničky této limonádové značky.

Více o konceptu vlajkového Coca-Cola storu najdete ZDE.

Další články v kategorii

Čím více děr, tím více džíny

Čím více děr, tím více džíny

Máte džíny? A mohl bych je vidět? Džíny jsou kalhoty, jako každé jiné, ale přeci jsou v módním světě fakt něčím unikátní. Pokud jsou roztrhané třeba až k rozpadnutí, tak to neznamená jejich likvidaci ba naopak tak přichází jejich chvíle slávy. Od plísňáčů k trhanům...

Merch s vůní hamburgeru

Merch s vůní hamburgeru

Mekáč letos slaví třicet let od otevření své první provozovny v Československu. Big Mac byl symbolem luxusu a stále je měřítkem, jak si jaká krajina vede ekonomicky. Tedy, za jak dlouho si na něj vyděláme. Ale od stolu do šatníku. Na trhu je exkluzivní Mekáčovský...