Duha kam se podíváš

od | 5 srpna, 2020 | blog

Letní měsíce se již nějaký čas zabarvují do barev duhy. Není to ale rozmar počasí, ale rozmar společnosti. Po celém světě se konají happeningy na podporu minoritních sexuálních a genderových identit. Letos se akcí na ulicích nedočkáme, ale o to více se nám vybarvilo módních kolekcí, takže o barvy nepřijdeme.

Pokud si na podobném happeningu někdy byl, tak mi potvrdíš, že mejdan je to povedený. Pestrá společnost, hudba z kvalitního sound systémy, propracovaný program a především dost „ujetá“ módní přehlídka, kdy je dovoleno prakticky všechno. Naopak, čím výstřednější, tím lepší. A protože je to trend globální a dynamicky rozvíjející se společnost již respektuje bambilion různých pohlaví, tak není divu, že na to reflektují i módní značky a produkují „originální“ duhové kolekce.

Moje dcera je z těch barevných kolekcích nadšená! Připomíná jí to jejího „My Little Pony“, která/ý se jmenuje Rainbow Dash. Takže mi teď rozpustile kouká přes rameno a obdivuje kolekce od Nike nebo bratrského Converse. Osobně mi barevná pestrost nevadí, naopak. Sám jsem se ženil z hecu v růžových teniskách, ale nějak z principu mě nechávají tyto prvoplánové kolekce chladným. Ale jasné, je v tom hlavně dost politiky a budování pozitivní image.

 

Abych Ti ušetřil trochu času surfováním po netu, podívej se na pár ukázek z „originálních“ kolekcí. Jako vejce, vejci, že?

koláž značek

Nike.com

Puma.com

LGBT je zkratka označující lesby, gaye, bisexuály a transgender osoby. Mnohdy je však užívána k souhrnnému označení celého spektra sexuálních a genderových identit, objevuje se proto i varianta LGBTQIA rovněž zastřešující queer, intersex a asexuální osoby.

 

 

 

 

 

 

Další články v kategorii

Fusakle v pantoflích

Fusakle v pantoflích

Tak jsem zase objevil Ameriku. Ponožky v sandálech už nějak zevšedněly, i člověk se zdravým vkusem je s úsměvem přechází. Ale ponožky v pantoflích nebo dokonce flip flopech, to je teda věc. Jako žádná novinka, ale v letošním roce to asi fakt letí. Minimálně se o tom...

Interview až na kůži

Interview až na kůži

Jedna z výrazných inspirativních českých trendy značek, o které se dá opravu říci „per aspera adastra“ (pzn. od nuly ke hvězdám), je bezesporu Brašnářství Tlustý. Síla je nejen ve výrobcích postavených na kvalitě ruční výroby produktů z té nejkvalitnější kůže, ale...