Footshop dává druhou šanci

od | 3 srpna, 2020 | tipy

Téma udržitelnosti se čím dál více vkrádá i do našich šatníků. Ikonický sneakers obchod si v tom už jede nějaký pátek, když například spolupracuje s návrháři, jež pracují z recyklovaných nebo zbytkových materiálů. Nyní představuje svůj „The Second“ hand.

„The Second“ se chytne

Footshopáci uvádí zajímavou přidanou hodnotu prodejny v oblíbeném Vnitroblocku, který už tak slouží jako multifunkční komunitní prostor, kde si kromě nejlepších tenisek a oblečení přijdeš také na skvělé jídlo a pití. Pokud si zde ještě nebyl, tak věř, že pro spoustu lidí se stal Vnitroblock místem pro organizování setkání a komunitních akciček. A právě na těch je koncept celý postavený – jejich život, jejich nápad, jejich potřeby a především jejich zboží, to vše se potkává v The Second.

Dej si krátké video, aby si pochopil, o co tady jednoduše jde.

Chceš poslat svůj kousek dál?

Pokud máš některou z preferovaných značek, které prezentují na webu, navíc s cedulkou o péči, tak máš skoro vyhráno. Samozřejmě, že záleží i na kondici. Footshop si dlouhodobě drží status prémiovost a určitě si ji hodlá pohlídat. Takže sám zvaž, zda tvůj kousek ještě udělá na někom parádu.

Druhá šance má budoucnost

Osobně mám pro second handy slabost už asi 20 let, takže se jistě zastavím omrknout nebo i něco udat. O tomhle tématu se určitě časem rozepíši více, protože to není nápad úplně originální. Také v ČR už si úspěšně žije na stejné vlně i třeba vinted.cz /bývalý votocvohoz.cz/ a dá se očekávat, že toho bude čím dál více.

Další články v kategorii

Čím více děr, tím více džíny

Čím více děr, tím více džíny

Máte džíny? A mohl bych je vidět? Džíny jsou kalhoty, jako každé jiné, ale přeci jsou v módním světě fakt něčím unikátní. Pokud jsou roztrhané třeba až k rozpadnutí, tak to neznamená jejich likvidaci ba naopak tak přichází jejich chvíle slávy. Od plísňáčů k trhanům...

Merch s vůní hamburgeru

Merch s vůní hamburgeru

Mekáč letos slaví třicet let od otevření své první provozovny v Československu. Big Mac byl symbolem luxusu a stále je měřítkem, jak si jaká krajina vede ekonomicky. Tedy, za jak dlouho si na něj vyděláme. Ale od stolu do šatníku. Na trhu je exkluzivní Mekáčovský...