Footshop dává druhou šanci

od | 3 srpna, 2020 | tipy

Téma udržitelnosti se čím dál více vkrádá i do našich šatníků. Ikonický sneakers obchod si v tom už jede nějaký pátek, když například spolupracuje s návrháři, jež pracují z recyklovaných nebo zbytkových materiálů. Nyní představuje svůj „The Second“ hand.

„The Second“ se chytne

Footshopáci uvádí zajímavou přidanou hodnotu prodejny v oblíbeném Vnitroblocku, který už tak slouží jako multifunkční komunitní prostor, kde si kromě nejlepších tenisek a oblečení přijdeš také na skvělé jídlo a pití. Pokud si zde ještě nebyl, tak věř, že pro spoustu lidí se stal Vnitroblock místem pro organizování setkání a komunitních akciček. A právě na těch je koncept celý postavený – jejich život, jejich nápad, jejich potřeby a především jejich zboží, to vše se potkává v The Second.

Dej si krátké video, aby si pochopil, o co tady jednoduše jde.

Chceš poslat svůj kousek dál?

Pokud máš některou z preferovaných značek, které prezentují na webu, navíc s cedulkou o péči, tak máš skoro vyhráno. Samozřejmě, že záleží i na kondici. Footshop si dlouhodobě drží status prémiovost a určitě si ji hodlá pohlídat. Takže sám zvaž, zda tvůj kousek ještě udělá na někom parádu.

Druhá šance má budoucnost

Osobně mám pro second handy slabost už asi 20 let, takže se jistě zastavím omrknout nebo i něco udat. O tomhle tématu se určitě časem rozepíši více, protože to není nápad úplně originální. Také v ČR už si úspěšně žije na stejné vlně i třeba vinted.cz /bývalý votocvohoz.cz/ a dá se očekávat, že toho bude čím dál více.

Další články v kategorii

Boratky jsou out, léto patří plavkám Rich Mnisi

Boratky jsou out, léto patří plavkám Rich Mnisi

Pokud tě pár let nazpět nadchly extravagantní plavky „boratky“, které představil Sasha Baron Cohen ve své dokumentární komedii Borat, tak tě možná osloví i nová kolekce Adidas ve spolupráci s jihoafrickým návrhářem Rich Mnisi. Misí prý není ale šokovat a bavit, jako...

Aby vás náhodou nepokakal beránek

Aby vás náhodou nepokakal beránek

Udělat si radost nějakým novým kouskem můžeme jen tak, ale o Velikonocích máme o argument víc – já to prostě potřeboval, aby mě nepokakal beránek. Znáte toto rčení? Nebo je to jen mazaný apel obchodníků, schovávající se za „tradici“, jak nás nalákat do obchodu, ať už...