Hele, proč ne. Je to výrazná osobnost, jehož sláva i kluziště přesahuje. Navíc je to schopný influencer, kterého sleduje 700.000 členů jeho Hokejové rodiny. Přiznám se, že jsem členem také. Zalando tak opouští škatulku čistě módního e-shopu a klubu a stává se trendsetterem ovlivňující naše životy.
Čau Hokejová rodino
„Čau HR, nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě vždycky makat. Souhlasíte? Pro mě je a vždycky bylo nejdůležitější dělat všechno s láskou a snažit se najít během dne co nejvíce času na cvičení a pohyb. Proto jsem se spojil se Zalandem. A chceme vás společně motivovat k většímu pohybu. Těšíte se? Já ano! Přesně za týden odstartujeme výzvu, ve které můžete vyhrávat nákupy na Zalando.cz“ konec citace z FB @68Jagr.
Dva roky na vrchol
Německý módní e-shop Zalando slaví teprve dva roky na českém trhu, ale i za tak poměrně krátkou dobu se tu slušně etabloval. Stávající kampaň s vybranými ambasadory má, podle slov Dawida Pożoga, Market Leadra pro Českou republiku, “Inspirovat a zaujmout naše zákazníky. Zároveň chceme zůstat relevantní na lokální úrovni, proto si ke spolupráci vybíráme ty nejlepší v jednotlivých zemích.“ Trochu klišé, ale je tam vše.
Rodina je komplet
Mezi nasmlouvanými ambasadory je JJ68 určitě hlavou rodiny, tedy obrazně řešeno, když srovnáme jeho ročník a úspěchy s dalšími novými tvářemi Zalando. Pro vyznavače české hip-hop scény určitě není neznámý Paulie Garand (pro trénink) nebo profesionální manželka a módní bloggerka – Martina Marešová (pro běh, asi protože se ji podařilo uhnat Mareše). Zalandí rodinka se slušně rozrůstá.
Co na to ostatní?
Je to hozená rukavice pro konkurenční About You anebo sám sebe požírající Zoot. Určitě stojí za to novou kampaň sledovat. Věřme, že to bude i edukativní a nejen navoněná bída.