Jde pouze o timeout?

od | 5 února, 2022 | blog

Už je to nějaký pátek, co jsem poprvé psal o tuzemských pandemických problémech módního průmyslu. Zatímco u Blažka a Pietro Filipi to vypadá, že z trhu nezmizí a nabírajíc druhý dech, tak Týdeník Hrot přinesl před pár dny zprávu, že tentokrát má značné problémy a je v insolvenci dovozce ikonických značek jako je Lee nebo losangeleské značky Timeout.

Jak se věci mají

Firma Great United Trading, kterou vlastní rumunská společnost Montecristo Retail, ve čtvrtek obeslala obchodní centra a uvedla, že míří do insolvence. Ve stejný den na sebe podala návrh na insolvenci s žádostí o povolení reorganizace, uvádí Týdeník Hrot.

„V důsledku mimořádných opatřeních přijatých v rámci boje proti pandemii covidu-19 došlo k výraznému poklesu tržeb. Důvodem bylo zejména uzavření obchodních center a po jejich znovuotevření razantní pokles jejich návštěvnosti. Tím se firma dostala do mimořádných finančních problémů. Dlužník se snažil svou nepříznivou ekonomickou situaci aktivně řešit, a to zejména cestou jednání s věřiteli a také prostřednictvím mimořádného moratoria, avšak s ohledem na stále trvající pandemii a s tím spojené nízké tržby dlužník nemohl dosáhnout stabilizace své ekonomické situace,“ stojí ve vyjádření firmy zaslaném soudu.

Věřme, že i tentokrát se podaří zavedené značky Lee Cooper, Timout, KVL i dámské Only na našem trhu udržet. Třeba se rýsuje další příležitost pro finanční skupinu Natland, která již úspěšně revitalizovala upadající ZOOT, který je nyní již stabilizovaný k mání.

Více kolem situace dovozců Lee Cooper a Timeout píše Týdeník Hrot.

Vše je zlé, je pro něco dobré, a proto si užijme aktuálních slev, které jsou rozhodně zajímavé.

Další články v kategorii

Bunda od Faramuga je lázní pro outdoorové nadšence

Bunda od Faramuga je lázní pro outdoorové nadšence

Poměrně často, když jsem si pořídil na náročné výlety nebo rybaření oblečení od některé z zavedených outdoorových značek, tak jsem řešil dost nedostatků, které se  na výpravách projevily v tu nejnevhodnější chvíli. Buď mi omezily komfort, který jsem za své peníze...

Vulgarita jako značka

Vulgarita jako značka

Nosit hrdě na prsou přisprostlé až vulgární výrazy asi nikdy nevyjde z módy. Provokovat bylo vždy součástí módních trendů.  Když jsem na sklonku devadesátek poprvé oblékl tričko s odvážným F@CK, tak jsem si užíval pocit jedinečnosti, provokativnosti, ale i toho, že...