Kájínkovi to sedí

od | 17 července, 2020 | blog

Tak tu máme volné pokračování ze života nové módní ikony JK. Když jsem se před pár týdny podivoval na spojení s firmou na obleky, o to méně se dnes podivuji nad spojením JK_official s lokálním obchůdkem, který si byznys postavil na zastupování značek, jež si rády „hrají“ na hraně zákona a společenské snesitelnosti.

fotokoláž: Facebook Machine-Shop

Thor Kájínek

Kajínek zde propaguje především značku Thor Steinar, ale také se ukazuje v tričku Yakuza. Pokud si o značce Thor Steinar ještě neslyšel, tak buď rád. Dlouhá léta byla oblíbená mezi neonacisty, protože si hraje s nordickou symbolikou, runovým písmem, a především s dvojsmysly, které Tě zavedou téměř vždy až k nacistické symbolice. Třeba viditelné využívané označení Nordmark (v překladu Severní Marka) bylo jméno německého koncentračního tábora za druhé světové války. Tohle si na sebe může obléci jen trotl, „nácek“ nebo Kájínek, který se evidentně neštítí ničeho. Tedy, co se týká oblékání. Zde jde o jasný úmysl.

Bejvávalo 

Uvedl jsem, že to BYLA značka oblíbená u neonacistů. Minulý čas je zde na místě. Z uniforem téhle značky se začali svlékat již v roce 2009, kdy byla firma odprodána podnikateli se jménem Faysal al Zarooni ze Spojených Arabských Emirátů. Což překvapivě moc nerozchodili a začali se upínat na jiné, doposud více civilnější značky.

Kdo si hraje, zlobí

Uvedené spojení vyvolalo pozornost i mainstreamových médií. Překvapuje mě, že toto některé novináře popuzuje, ale že se JK_official stal tváří obleků celkem přešli. Ale zpět k uvedené spolupráci. Tady je evidentní fakt, že kdo si hraje, může zlobit. Protože budějický krámek i JK rádi provokují, a tak celé propojení celkem dává smysl. Rozumným lidem to hlava brát nemusí, ale ti by sem těžko zašli nakoupit i tak.

Další články v kategorii

Fusakle v pantoflích

Fusakle v pantoflích

Tak jsem zase objevil Ameriku. Ponožky v sandálech už nějak zevšedněly, i člověk se zdravým vkusem je s úsměvem přechází. Ale ponožky v pantoflích nebo dokonce flip flopech, to je teda věc. Jako žádná novinka, ale v letošním roce to asi fakt letí. Minimálně se o tom...

Interview až na kůži

Interview až na kůži

Jedna z výrazných inspirativních českých trendy značek, o které se dá opravu říci „per aspera adastra“ (pzn. od nuly ke hvězdám), je bezesporu Brašnářství Tlustý. Síla je nejen ve výrobcích postavených na kvalitě ruční výroby produktů z té nejkvalitnější kůže, ale...