Také Tě mrazí, když jdeš kolem výloh zavřených obchodů s oblečením nebo botami? Není překvapením, že jsou často bez sezónního sortimentu a čiší z nich rezignovanost majitelů. I když je normálně výloha tváří obchodu, tak když je dlouhodobě a bez optimistických vyhlídek zavřený, tak proč by se přetvařovat, že? Ale narazil jsem i na síť prodejen s obuví, které z tohoto depresivního marastu vyčnívají. Výloha jim doslova prodává!
Jsem si to takhle Karlínem špacíroval do kanceláře, po očku sledující výlohy prodejen, které se opakovaly upozorněním na „dočasné“ uzavření nebo max. „výdejní okénko zde“. Proto ani není divu, když mě zaujala jedna prodejna s obuví, která byla jiná. Prodejna obuvnictví Šotek. Čistá, upravená a se sezónním sortimentem…s číslicemi. Vizuální dojem kazí jen ručeně psaná vývěsní cedule, která zve k nákupu bot v prodejně!
Ne, nejedná se o rebelující trucpodnik, akorát prodejce realizuje jednoduchý prodejní koncep: vyber za výlohou – pošli sms s číslem sortimentu – nech si přinést do dveří – vyzkoušej – kup! Takový obuvnický „McDrive“. Proč ne!? Kreativní, jednoduché, originální. Není to e-shop, není to kamenná prodejna, je to SMS prodej s výdejnou!
Tleskám za odvahu a nápad. Jen trochu doladit exekuci na místě, a to více poplatnou možnostem a očekáváním 21. století a věřím, že i ostatní prodejci se budou inspirovat. Nám tím zase pomohou narovnat hlavu a udělat si třeba radost při osobním SMS nákupu.