Modemanem se nerodíš, ale stáváš

od | 1 června, 2020 | interview

Pánských webů, on-line projektů, blogů a magazínů je na českém internetu poměrně dost. Rozmary vzniku jsou různé. Nejčastěji rozšíření portfolia vydavatelství, podpora prodeje (od oblečení, přes alkohol až po letadla) nebo i jistá míra exhibicionismu. Co si budeme namlouvat, často nám mohou pánské weby splývat. Muži jsou celkem povrchní a průhlední, a tak si vystačí se záběrem – ženy, sex, technika a alkohol. No a teď je tu Modeman.cz. Je to něco jiného nebo se veze na stejné vlně? A protože zde mám i svou rubriku „Ženským okem“, tak jsem trochu vyzpovídala našeho šéfredaktora a autora projektu Martina.

Kde se vzal Modeman?

Určitě to není o mě, i když dcera by tvrdila něco jiného, ale znáš holky! Impulsem bylo asi to, že mám větší a strakatější šatník než moje manželka a dcera dohromady. Věty jako: „Tati, ty seš takový modeman, když máš víc oblečení než máma,“ slýchávám doma skoro denně. Ale je to vlastně díky profesní deformaci. A když jsem takhle jednou večer prokrastinoval na internetu, zkoušel si volné domény a „modeman“ byl volný.

Co myslíš tou profesní deformací?

Je to už pár let, co jsem měl možnost na trh uvádět jeden z módních nákupních klubů. Celkem jsem tak poznal úskalí, ale i kouzlo módního byznysu. Bohužel jsem ten klub nakonec i zavíral, ale to je jiná. Nicméně mě klient za ty 2-3 sezóny provedl zákulisím tohoto byznysu, seznámil jsem se s novými stylem nakupování, zajímavými lidmi, značkami, stylingem a razantně jsem si zkvalitnit šatník, aniž by mě to nějak zruinovalo. Dá se říci, že od té doby, což je 7-8 let, stále monitoruji trh a především testuji nové nákupní možnosti a značky, které se na trhu objevují. Takže se z toho stalo vlastně hobby.

Můžeme říci, že Modemam je průvodcem pánskou módou a stylem?

Ano i ne, naší filozofií je sdílet to, čeho si všimneme kolem sebe anebo co zajímavého nás „ťukne“ do nosu a půjde nám to nějak srozumitelně podat, abychom třeba pomohli se zorientovat, vyhnout trapasům a přešlapům, které jsme si užili my nebo i někdo jiný.  Je zábavné a inspirující jen tak sedět nad drinkem a pozorovat kolemjdoucí nebo si projíždět novinky na sociálních sítích. To Tě pak napadá témat. Nijak si nepotrpím na chytré slogany, ale jeden mluví za vše: „Učit se z chyb druhých míň bolí a je to levnější!“  A držel bych se ale spíš u toho stylu než u módy.

Stylové stránky pro muže?

To zní dobře, ne? To dáme do podtitulu! Styl totiž zůstává, ale móda se mění. Mít styl je fajn a pokud se „najdeš“, tak už je ostatní brnkačka. Super hláška zazněla ve filmu pro téměř pamětníky – Vrať se do hrobu, kde si jeden z puberťáků dobírá již postaršího Víťu slovy: „Hele, ty nevypadáš jako somrák, ani jako depešák, vypadáš jako můj fotr!“  Vše, co zde zaznělo, je vlastně definice nějakého stylu.

Co dál můžeme od Modemana očekávat?

Máme silný tým, kontakty a zkušenosti v oblasti lifestyle komunikace a PR v reálném i virtuálním světě, tak jsme určitě zajímavým partnerem pro firmy k budování povědomí a dobrého jména produktů a značek na českém i slovenském trhu.

Další články v kategorii

Interview v ponožkách

Interview v ponožkách

Co se týká módního byznysu, tak ponožkový byznys určitě patří v tuzemsku k nejživějším. Ponožky se v posledních letech staly něčím, kde jsou lidé nejodvážnější a „rozbíjí“ zažité stereotypy oblékání, kdy se ponožky schovávaly pod nohavice a z bot vyčuhovaly minimálně....

Interview v obleku The Owners

Interview v obleku The Owners

„The Owners vznikli s myšlenkou šít a tvořit pro lidi, pro majitele oblečení šitého na míru. Šitého na Vás. Na The Owners. Vy jste The Owners. Šijeme na míru. Na míru ne sobě, ale každému, koho přestalo bavit nosit konfekční kolekce nebo zhmotnění snů návrhářů, kteří...