Pánských webů, on-line projektů, blogů a magazínů je na českém internetu poměrně dost. Rozmary vzniku jsou různé. Nejčastěji rozšíření portfolia vydavatelství, podpora prodeje (od oblečení, přes alkohol až po letadla) nebo i jistá míra exhibicionismu. Co si budeme namlouvat, často nám mohou pánské weby splývat. Muži jsou celkem povrchní a průhlední, a tak si vystačí se záběrem – ženy, sex, technika a alkohol. No a teď je tu Modeman.cz. Je to něco jiného nebo se veze na stejné vlně? A protože zde mám i svou rubriku „Ženským okem“, tak jsem trochu vyzpovídala našeho šéfredaktora a autora projektu Martina.
Kde se vzal Modeman?
Určitě to není o mě, i když dcera by tvrdila něco jiného, ale znáš holky! Impulsem bylo asi to, že mám větší a strakatější šatník než moje manželka a dcera dohromady. Věty jako: „Tati, ty seš takový modeman, když máš víc oblečení než máma,“ slýchávám doma skoro denně. Ale je to vlastně díky profesní deformaci. A když jsem takhle jednou večer prokrastinoval na internetu, zkoušel si volné domény a „modeman“ byl volný.
Co myslíš tou profesní deformací?
Je to už pár let, co jsem měl možnost na trh uvádět jeden z módních nákupních klubů. Celkem jsem tak poznal úskalí, ale i kouzlo módního byznysu. Bohužel jsem ten klub nakonec i zavíral, ale to je jiná. Nicméně mě klient za ty 2-3 sezóny provedl zákulisím tohoto byznysu, seznámil jsem se s novými stylem nakupování, zajímavými lidmi, značkami, stylingem a razantně jsem si zkvalitnit šatník, aniž by mě to nějak zruinovalo. Dá se říci, že od té doby, což je 7-8 let, stále monitoruji trh a především testuji nové nákupní možnosti a značky, které se na trhu objevují. Takže se z toho stalo vlastně hobby.
Můžeme říci, že Modemam je průvodcem pánskou módou a stylem?
Ano i ne, naší filozofií je sdílet to, čeho si všimneme kolem sebe anebo co zajímavého nás „ťukne“ do nosu a půjde nám to nějak srozumitelně podat, abychom třeba pomohli se zorientovat, vyhnout trapasům a přešlapům, které jsme si užili my nebo i někdo jiný. Je zábavné a inspirující jen tak sedět nad drinkem a pozorovat kolemjdoucí nebo si projíždět novinky na sociálních sítích. To Tě pak napadá témat. Nijak si nepotrpím na chytré slogany, ale jeden mluví za vše: „Učit se z chyb druhých míň bolí a je to levnější!“ A držel bych se ale spíš u toho stylu než u módy.
Stylové stránky pro muže?
To zní dobře, ne? To dáme do podtitulu! Styl totiž zůstává, ale móda se mění. Mít styl je fajn a pokud se „najdeš“, tak už je ostatní brnkačka. Super hláška zazněla ve filmu pro téměř pamětníky – Vrať se do hrobu, kde si jeden z puberťáků dobírá již postaršího Víťu slovy: „Hele, ty nevypadáš jako somrák, ani jako depešák, vypadáš jako můj fotr!“ Vše, co zde zaznělo, je vlastně definice nějakého stylu.
Co dál můžeme od Modemana očekávat?
Máme silný tým, kontakty a zkušenosti v oblasti lifestyle komunikace a PR v reálném i virtuálním světě, tak jsme určitě zajímavým partnerem pro firmy k budování povědomí a dobrého jména produktů a značek na českém i slovenském trhu.