Pozor na trapné kopie z diskontu

od | 27 dubna, 2021 | blog

Tak se v módním světě zase hovoří o Lidlu. Po komerčně vydařené vlastní kolekci tenisek a triček, kterou jsem tu před časem taky zmínil, se tento potravinový diskont pustil do trapného kopírování daleko zvučnějších módních značek bot. No posuď sám…

Když dva dělají totéž, není to totéž

Když mě nedávno oslovila na sociálu reklama s novou kolekcí tenisek v Lidlu, tak jsem zíral s otevřenou pusou. Přemýšlel jsem, zdali se u Converse a Vans zbláznili. Prodávat tenisky přes Lidl! A hle, nezbláznili. Naštěstí. Za to Lidl přestřelil, když viditelně okopíroval hned dvojici ikonických sneakersek renomovaných značek. Tentokrát nemusíte pro levné „fejky“ chodit do asijské tržnice, ale můžete si je hodit do nákupního vozíku třeba k syrečkům nebo toaleťáku. Jedině takovou společnost si tenhle počin pod privátní značkou Livergy zaslouží. Za mě velký fail a ostuda diskontu. Nicméně si „cílovku“ jistě najdou, protože jsou za ¼ ceny originálů. Tak se určitě dočkáme v ulicích šviháků a kočenek, které se pyšně ponesou ve fejkových teniskách. A pro velký úspěch, se akce brzy zopakuje.

Pravda, značka jiná, ale design a užitný vzor neoddiskutovatelný. Jistě jde o globální produkt, a tak psát na českou pobočku k nějakému komentáři, tak se leda dočkáme odpovědi od PR agentury, že „podobnost je čistě náhodná“…a víte co? Zkusím to!

Zdroj: lidl-shop.cz

Pěkný den,

oslovila mě vaše reklama na Facebooku a následně nabídka vašeho e-shopu, kde nabízíte až podezřele podobné tenisky užitného vzoru, jako ikonické značky Converse nebo Vans. Chci se tak zeptat, zda se jedná o licenční spolupráci s těmito značkami anebo jde pouze o pouhé kopírování a uvádění zákazníků v omyl? Prosím o odpověď jinou než „podobnost je čistě náhodná“, apod.

Děkuji

Martin z Modeman.cz

 

Další články v kategorii

Fusakle v pantoflích

Fusakle v pantoflích

Tak jsem zase objevil Ameriku. Ponožky v sandálech už nějak zevšedněly, i člověk se zdravým vkusem je s úsměvem přechází. Ale ponožky v pantoflích nebo dokonce flip flopech, to je teda věc. Jako žádná novinka, ale v letošním roce to asi fakt letí. Minimálně se o tom...

Interview až na kůži

Interview až na kůži

Jedna z výrazných inspirativních českých trendy značek, o které se dá opravu říci „per aspera adastra“ (pzn. od nuly ke hvězdám), je bezesporu Brašnářství Tlustý. Síla je nejen ve výrobcích postavených na kvalitě ruční výroby produktů z té nejkvalitnější kůže, ale...