Roušky jsou trendy!

od | 27 května, 2020 | blog

„Ukaž roušku a já Ti řeknu, kdo si!“ Rouška je totiž i módní výstřelek, jež má obrovský potenciál. Již Michael Jackson to věděl! Ten bez ní nedal ani ránu. Přeskočme rádoby celebrity typu N. Slovákové a podobných zlatokopek, které prodávaly navoněnou bídu. Plýtvání času se o nich vůbec zmiňovat.

Sotva se objevila povinnost schovat pusu a nos pod maskou, čekal jsem raketový start kreativních značek se zvěčnit na obličeje mas. Kdy jindy se naskytne taková příležitost si pronajmout naše obličeje a ještě si za to nechat zaplatit?

Nejrychlejší byly kluby a neziskovky

Pandemie byla jedinečnou příležitostí, jak z nuly na sto odstartovat tento jedineční promo byznys s nepřehlédnutelným módním prvkem, umístěním na nejviditelnější části těla. Wow, chce se zvolat. Ale už tolik ne nad tím, s jakou rychlostí se s tím komerční trh popasoval. Je celkem překvapením, že první „brandované“ roušky byly z dílen neziskovek a zájmových projektů. Osobně jsem jako první oblékl tu z produkce Vasky v designu MAAPPI.Teprve s několika týdenním zpožděním se začaly na trhu objevovat roušku sportovní klubů, které fanoušci často ihned vykoupili. Stejně jako „roušky s posláním“ dehonestujícím některé české politiky.

První vlaštovky

Také jsem narazil na první promo agentury, jež zahrnuly roušky do svých promo oděvů. Mezi prvními viditelnými fashion projekty byly progresivní firmy, jako třeba Never Enough nebo Life is Porno.  Pak už to jelo – Tommy Hilfiger, Gucci, apod. Ale to už většina národa měla roušky spíchnuté z peřin. Pořízení roušky od své oblíbené značky tak byl pak spíše rozmar nebo konečně, estetický módní doplněk. Upřímně, roušky spíchnuté podle Youtube z toho, co jsme našli doma, vypadají na obličejích často jak z pitevny.

Rouška do šatníku patří

Dnes již patří mezi klíčové oděvní doplňky, které jsou povinně doporučené, a tak je třeba se zamyslet, zda svůj outfit chceme „zabít“ rouškou z utěrky nebo to dáme ve stylu, jako třeba leckde nesmyslně kritizovaná slovenská prezidentka. Tak si vystajlujte obličeje vkusně, ať se na sebe můžete podívat do zrcadla.

Rouška řekne více než tisíc slov. Vyjádři svůj názor, ukaž komu fandíš nebo diktuj svůj styl!

Další články v kategorii

Fusakle v pantoflích

Fusakle v pantoflích

Tak jsem zase objevil Ameriku. Ponožky v sandálech už nějak zevšedněly, i člověk se zdravým vkusem je s úsměvem přechází. Ale ponožky v pantoflích nebo dokonce flip flopech, to je teda věc. Jako žádná novinka, ale v letošním roce to asi fakt letí. Minimálně se o tom...

Interview až na kůži

Interview až na kůži

Jedna z výrazných inspirativních českých trendy značek, o které se dá opravu říci „per aspera adastra“ (pzn. od nuly ke hvězdám), je bezesporu Brašnářství Tlustý. Síla je nejen ve výrobcích postavených na kvalitě ruční výroby produktů z té nejkvalitnější kůže, ale...