Roušky jsou trendy!

od | 27 května, 2020 | blog

„Ukaž roušku a já Ti řeknu, kdo si!“ Rouška je totiž i módní výstřelek, jež má obrovský potenciál. Již Michael Jackson to věděl! Ten bez ní nedal ani ránu. Přeskočme rádoby celebrity typu N. Slovákové a podobných zlatokopek, které prodávaly navoněnou bídu. Plýtvání času se o nich vůbec zmiňovat.

Sotva se objevila povinnost schovat pusu a nos pod maskou, čekal jsem raketový start kreativních značek se zvěčnit na obličeje mas. Kdy jindy se naskytne taková příležitost si pronajmout naše obličeje a ještě si za to nechat zaplatit?

Nejrychlejší byly kluby a neziskovky

Pandemie byla jedinečnou příležitostí, jak z nuly na sto odstartovat tento jedineční promo byznys s nepřehlédnutelným módním prvkem, umístěním na nejviditelnější části těla. Wow, chce se zvolat. Ale už tolik ne nad tím, s jakou rychlostí se s tím komerční trh popasoval. Je celkem překvapením, že první “brandované” roušky byly z dílen neziskovek a zájmových projektů. Osobně jsem jako první oblékl tu z produkce Vasky v designu MAAPPI.Teprve s několika týdenním zpožděním se začaly na trhu objevovat roušku sportovní klubů, které fanoušci často ihned vykoupili. Stejně jako „roušky s posláním“ dehonestujícím některé české politiky.

První vlaštovky

Také jsem narazil na první promo agentury, jež zahrnuly roušky do svých promo oděvů. Mezi prvními viditelnými fashion projekty byly progresivní firmy, jako třeba Never Enough nebo Life is Porno.  Pak už to jelo – Tommy Hilfiger, Gucci, apod. Ale to už většina národa měla roušky spíchnuté z peřin. Pořízení roušky od své oblíbené značky tak byl pak spíše rozmar nebo konečně, estetický módní doplněk. Upřímně, roušky spíchnuté podle Youtube z toho, co jsme našli doma, vypadají na obličejích často jak z pitevny.

Rouška do šatníku patří

Dnes již patří mezi klíčové oděvní doplňky, které jsou povinně doporučené, a tak je třeba se zamyslet, zda svůj outfit chceme „zabít“ rouškou z utěrky nebo to dáme ve stylu, jako třeba leckde nesmyslně kritizovaná slovenská prezidentka. Tak si vystajlujte obličeje vkusně, ať se na sebe můžete podívat do zrcadla.

Rouška řekne více než tisíc slov. Vyjádři svůj názor, ukaž komu fandíš nebo diktuj svůj styl!

Další články v kategorii

Čím víc pruhů, tím víc K-SWISS

Čím víc pruhů, tím víc K-SWISS

Určitě si vybavíš okřídlenou hlášku „čím víc pruhů, tím víc Adidas.“ Narážka na fejkové „Ády“ z tržnic, které letěly nejvíce někdy v devadesátkách, ale dají se sehnat stále. Právě větší než správné množství pruhů každého trendíka prozradilo. Snaha být cool se obrátila...

Covid zabíjí českou módu

Covid zabíjí českou módu

Zdá se vám titulek příliš krutý? Ale kdepak, pouze odráží smutnou realitu. Pokud si máš na první dobrou vzpomenout na české pánské oděvní značky vyšší střední třídy, tak třeba mě napadne Blažek, Bandi, Pietro Filipi nebo OP Prostějov. OPP je „mrtvý“ už dávno, ale...