Vzniká český módní gigant

od | 13 června, 2021 | blog

To, že pandemie negativně zatřásla významnými českými módními brandy, jsem zmiňoval opakovaně. O to větší radost je psát o tom, že se děje něco pozitivního a zajímavého. Investiční skupina Natland, aktivní investor a developer působící na českém i slovenském trhu, respektive její společnost Company New, která je již vlastníkem internetových obchodů s módou a dalšími doplňky ZOOT, podepsala dohodu o koupi společnosti Digital People, která provozuje online shopy s módou Bibloo a Urban Store. A pak, že utrácení za oblečení je špatná investice.

Prodejce módy a doplňků ZOOT a Different patří k nejznámějším hráčům na tuzemském trhu s módou. Prostřednictvím online prodejů a 120 Výdejen radosti obslouží měsíčně 2,7 milionů zákazníků a prodá 400 tisíc kusů zboží. Už nyní i prostřednictvím partnerského e-shopu Different operuje na sedmi evropských trzích.

Transakce, jejímž předmětem je akvizice 100 % podílu společnosti Digital People, se pohybuje v řádech stovek milionů korun. Kolik přesně, to jen tak nedozvíme, jak je v našich luzích a hájích celkem běžné.

„Ve spojení s e-shopy Bibloo a Urban Store dokážeme obsloužit trh čítající 200 milionů zákazníků, operovat na 14 trzích a nabízet 350 různých světových značek. Vznikne silná módní skupina, která má zcela český původ, plná skvělých zkušených lidí. Zákazníkům tak nabídneme mnohem lepší výběr zajímavých značek i další fajn služby,“ dodal Milan Polák, CEO společnosti ZOOT. To jsou zajímavá čísla, co?

Již je to hotovka, protože spojení společností povolil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Tak se těšme, co zajímavého to bude znamenat pro nás, zákazníky!

 

 

Další články v kategorii

Čím více děr, tím více džíny

Čím více děr, tím více džíny

Máte džíny? A mohl bych je vidět? Džíny jsou kalhoty, jako každé jiné, ale přeci jsou v módním světě fakt něčím unikátní. Pokud jsou roztrhané třeba až k rozpadnutí, tak to neznamená jejich likvidaci ba naopak tak přichází jejich chvíle slávy. Od plísňáčů k trhanům...

Merch s vůní hamburgeru

Merch s vůní hamburgeru

Mekáč letos slaví třicet let od otevření své první provozovny v Československu. Big Mac byl symbolem luxusu a stále je měřítkem, jak si jaká krajina vede ekonomicky. Tedy, za jak dlouho si na něj vyděláme. Ale od stolu do šatníku. Na trhu je exkluzivní Mekáčovský...