Z obleku je mundůr

od | 2 července, 2020 | blog

Jistě si ještě vzpomenete na památný „Kajínkův nátělník“ od firmy se třemi pruhy. Zelené tílko bylo na čas hitem asi jako ve své době plavky „boratky“.  Z recese si jej kupoval kde kdo. Stačilo pár let a z nejznámějšího vězně české historie je celebrita, která tílko vyměnila za pózování v obleku.

Tak proč ne, ať se nám to líbí nebo ne, díky zájmu nemalé skupiny Čechů je z JK celebrita objíždějící Mercedesem kulturní akce. Však i na sociálních sítích se prezentuje jako správná ikona a za svým příjmením má ocásek _official. Konec publicity JK a zpět k jeho obleku.

Pýcha předchází pád

On to není ledajaký oblek, on je šitý na míru od jednoho známého ostravského pánského salónu, který se s pýchou prsí fotografiemi s „celebritou“ ve svém obleku. Také JK_official otagoval na svých sítích foto v novém obleku jménem salónu. Náležitě promováno. Pokud bych chtěl „zabít“ vlastní značku, tak bych do toho šel asi taky. Jak jinak si vysvětlit tenhle úlet od asi renomovaného salónu, kde si nechávají šít obleky i umělci a úspěšní muži. Však všemix fotografií na jejich sociálních sítích je plný zářivých úsměvů fešáků ve většinou padnoucích oblecích nebo košilích na míru. Ale jedna osobnost opravdu vyčnívá a není to pouze tím, že mu oblek extra nepadne.

zdroj – https://www.facebook.com/jirikajinek.cz/posts/2437381903202993

JK = KO

JK musí být pro majitele natolik inspirativní osobou, že kalkuluje s tím, že se dveře salónu netrhnou. Ale evidentně se makedonský majitel salonu neorientuje v českých reáliích. Pokud osobu JK zná a byla záměrem pouze publicita, tak to asi dokázal. Ale obchodníkovi jde především o to, aby prodával, ne? Pardon, ale jako cílovka JK a módního salonu se mi trochu rozchází.

Abych byl fér, tak jsem do salónu před pár dny napsal a zeptal se, co je vedlo ke spojení vlastní značky s nejznámnějším českým vězněm. Odpovědi jsem se nedočkal, zatím. Pokud někdy dorazí. Nasdílím.

Další články v kategorii

Fusakle v pantoflích

Fusakle v pantoflích

Tak jsem zase objevil Ameriku. Ponožky v sandálech už nějak zevšedněly, i člověk se zdravým vkusem je s úsměvem přechází. Ale ponožky v pantoflích nebo dokonce flip flopech, to je teda věc. Jako žádná novinka, ale v letošním roce to asi fakt letí. Minimálně se o tom...

Interview až na kůži

Interview až na kůži

Jedna z výrazných inspirativních českých trendy značek, o které se dá opravu říci „per aspera adastra“ (pzn. od nuly ke hvězdám), je bezesporu Brašnářství Tlustý. Síla je nejen ve výrobcích postavených na kvalitě ruční výroby produktů z té nejkvalitnější kůže, ale...