Může se Ti to zdát přehnané, ale fakticky hrozí mediální vyhynutí mužů! Řešíme, diverzitu, kampaně #metoo nebo #BlackLivesMatter a zapomínáme na sebe. Ptám se, jak se tohle mohlo stát? Jsme opravdu stále to silnější pohlaví?
Nejsem žádný alfa samec, spíše beta hipster, jak jsem se dočetl v nějakém moudrém magazínu. Mám to štěstí, že mě netrápí něčí barva pleti, národnost, vyznání, sexuální orientace nebo pohlaví, i když…
Metrosexuál, lumberman, hipster a další nejsou nic jiného než škatulky chlapáků, aby se markeťákům dobře cílilo. Ale přes to, jsou zde charakteristické rysy, co dělají muže mužem. Ať už to jsou vousy, tetování, účes, muskulatura a další. Vždy zde najdeš znaky testosteronu. Ale dnes se mi dostal do ruky magazín DM drogerie, kde i muži mají svůj „beauty koutek“. Tak proč ne, že jo. Když jsem ale magazínem zalistoval, měl jsem chuť jít do koupelny a všechny svoje šampony, sprcháče a vody po holení vyházet do koše. A to jako nepřeháním. V DM drogerii se můžeš cítit člověkem, ale o to méně mužem.

Zdroj: DM Active Beauty 06/20
Neodsuzuji, nehodnotím, jen zírám a komentuji. Ale, že bych upaloval pro nový sprcháč? Sorry jako, to vůbec. To si raději půjčím žiletky a šampon od manželky.
Po obědě jsem si pak dal chvilku na Youtube a narazil na kampaň italské džínové ikony. Dost mi to připomíná tvorbu Oliviera Toscaniho z doby, kdy pracoval pro oděvní firmu Benetton. To si dej a pak si odpověz, jak by ses cítil v nových Dieslech. Já bych se úplně bál, co se stane, až si je večer sundám!
Jdu si nalít panáka, pustím si béčkový akčňák a dám si večer ve stylu Ala Bundy! A ve sprše se dnes šampónu ani nedotknu, slibuju!