Zachraňte muže

od | 22 června, 2020 | blog

Může se Ti to zdát přehnané, ale fakticky hrozí mediální vyhynutí mužů! Řešíme, diverzitu, kampaně #metoo nebo #BlackLivesMatter a zapomínáme na sebe. Ptám se, jak se tohle mohlo stát? Jsme opravdu stále to silnější pohlaví?

Nejsem žádný alfa samec, spíše beta hipster, jak jsem se dočetl v nějakém moudrém magazínu. Mám to štěstí, že mě netrápí něčí barva pleti, národnost, vyznání, sexuální orientace nebo pohlaví, i když…

Metrosexuál, lumberman, hipster a další nejsou nic jiného než škatulky chlapáků, aby se markeťákům dobře cílilo. Ale přes to, jsou zde charakteristické rysy, co dělají muže mužem. Ať už to jsou vousy, tetování, účes, muskulatura a další. Vždy zde najdeš znaky testosteronu. Ale dnes se mi dostal do ruky magazín DM drogerie, kde i muži mají svůj „beauty koutek“. Tak proč ne, že jo. Když jsem ale magazínem zalistoval, měl jsem chuť jít do koupelny a všechny svoje šampony, sprcháče a vody po holení vyházet do koše. A to jako nepřeháním. V DM drogerii se můžeš cítit člověkem, ale o to méně mužem.

Zdroj: DM Active Beauty 06/20

Neodsuzuji, nehodnotím, jen zírám a komentuji. Ale, že bych upaloval pro nový sprcháč? Sorry jako, to vůbec. To si raději půjčím žiletky a šampon od manželky.

Po obědě jsem si pak dal chvilku na Youtube a narazil na kampaň italské džínové ikony. Dost mi to připomíná tvorbu Oliviera Toscaniho z doby, kdy pracoval pro oděvní firmu Benetton. To si dej a pak si odpověz, jak by ses cítil v nových Dieslech. Já bych se úplně bál, co se stane, až si je večer sundám!

Jdu si nalít panáka, pustím si béčkový akčňák a dám si večer ve stylu Ala Bundy! A ve sprše se dnes šampónu ani nedotknu, slibuju!

 

Další články v kategorii

Bunda od Faramuga je lázní pro outdoorové nadšence

Bunda od Faramuga je lázní pro outdoorové nadšence

Poměrně často, když jsem si pořídil na náročné výlety nebo rybaření oblečení od některé z zavedených outdoorových značek, tak jsem řešil dost nedostatků, které se  na výpravách projevily v tu nejnevhodnější chvíli. Buď mi omezily komfort, který jsem za své peníze...

Vulgarita jako značka

Vulgarita jako značka

Nosit hrdě na prsou přisprostlé až vulgární výrazy asi nikdy nevyjde z módy. Provokovat bylo vždy součástí módních trendů.  Když jsem na sklonku devadesátek poprvé oblékl tričko s odvážným F@CK, tak jsem si užíval pocit jedinečnosti, provokativnosti, ale i toho, že...